top of page

על טעם ועל ריח

"על טעם ועל ריח" - סיור קליל ומדליק, שלא דומה לשום דבר אחר .

סיור זה מיועד לאנשים שרוצים לראות את קייב מזוית קצת אחרת, שמבקשים לבקר במקומות אותנטיים ופחות תיירותיים, שמוכנים להשתמש בכל החושים שלהם כדי להכיר את העיר המדהימה הזאת. אתרים מפורסמים, חצרות אחוריות, רחובות שקטים, סיפורים ואגדות, אמנות רחוב וכמובן גם טעימות - כל האלה מחכים לכם בסיור זה.

✔ אנחנו נטייל בקבוצה קטנה ואינטימית - עד 12 אנשים.
✔ בזמן הסיור יהיו לנו 5 טעימות, נסיעה במטרו ובסוף תקבלו בונוס - קובץ המלצות אישיות שלי להמשך ההיכרות שלכם עם המטבח האוקראיני.
✔ השתתפות מותנית בהרשמה מראש

שעות

*הזמנת סיור מותנת בתשלום מקדמה*

המלצות
הטיול המדהים שלנו בקייב אוטוטו מסתיים ואני רוצה לפרגן לדיאנה המדהימה! Diana Zakon
תראו, אני מכירה את דיאנה למעלה מ20 שנה וזו הפעם הראשונה שלי בקייב ודיאנה הפכה את החוויה לבלתי נשכחת!
הידע של דיאנה, המקצועיות, החדות והיכולת להפוך טיול בעיר לחוויה מרגשת גם מבחינה היסטורית, תרבותית וגם מבחינה קולינרית היא יכולת נדירה!
עשינו עם דיאנה 2 סיורים (על טעם וריח וסיור פנורמי של 6 שעות) הכרנו אנשים מקסימים שהפכו מיד לחברים❤
וואו!! אין עלייך דיאנה אהובה! נחזור לפה בקרוב מאוד😘😍💞❤

עו"ד יוליה שנקר
סיור קולינרי מעולה ברחבי העיר קייב עם המדריכה המקסימה דיאנה,הסיור כולו מלווה בטעימות אוכל המטובלות בסיפורים מעניינים מההסטוריה וההווי של העיר ,3 שעות של הנאה צרופה.
ממליצה בחום ובאהבה....

דגנית חי
תודה רבה ל- Diana Zakon
המקסימה על הסיור על תרבות, היסטוריה ואוכל של קייב. היה מרתק ומעניין.
ממליצה בחום.

Bianca Kestenbaum Banai
היינו אתמול בסיור קולינרי עם דיאנה...מומלץ ביותר!!!!!
דיאנה מקסימה ברמות!
סיור מרתק וטעים במיוחד...
לא כדאי לפספס!!!

חנית פלד
הגענו לקייב סה"כ ל5 ימים. בידיעה שזה מעט זמן סגרנו מראש עם Diana Zakon מדריכה שדוברת עברית ורוסית.
טיילנו איתה בשני סיורים מקסימים :
סיור על טעם וריח , דרכו ראינו את קייב דרך הטעמים והריחות. ומי שהיה בקייב גילה שהמטבח כאן טעים במיוחד. הסיור מועבר בדרך מעניינת ובטח טעימה.
סיור השני: הדרך ללב של קייב. על מקומות היסטוריים, סיפורים מיסטיים וחצרות מיוחדים של קייב. למרות שהגענו לסיור הזה לאחר שכבר ביקרנו בחלק מהמקומות, גילינו אותם דרך סיפורים מעניינים.

ז'אנה קרוחמלניק
בהזדמנות זו רוצה להמליץ על סיור טעימות עם המדריכה הכי מקסימה סוחפת ומקצועית Diana Zakon שווה בטירוף נהנו אכלנו השכלנו תודה לך יקירה💗

Milana Bespalov
היום עשינו סיור עם דיאנה, ממליצה בחום, היה מעניין מאוד, מוסיף מאוד לחוויה למרות שעושים שיעורי בית לפני הטיסה, הסיור הוא שונה ומומלץ בהחלט!